+034 986 09 02 04 Venres 24 de Novembro de 2017

O Pouso gaña o V concurso gastronómico do Carneiro, “Espétalle un Pincho”


Este concurso implicou aos hostaleiros de Moraña para dar a coñecer propostas de elaboración alternativas ao “Carneiro ao Espeto”

Tivo lugar a entrega de premios ao gañador, segundo e terceiro clasificado da V Edición do Concurso Gastronómico do Carneiro, “Espétalle un Pincho”, incluído como unha actividade dentro da axenda da XLVII Festa do Carneiro ao Espeto, declarada de interese turístico galego,onde os hostaleiros de Moraña, puideron dar a coñecer as súas propostas, por quinto ano consecutivo, de elaboración alternativa ao “Carneiro ao Espeto”.

 

O xurado de Galicia Gastro e a revista gastronómica A Alacena Vermella,  valorou tres aspectos fundamentais: Creatividade, sabor e presentación, resultando Bar O Pouso co seu “Carneiro estilo Pouso”  vencedor do concurso, no que se impuxo a Café-Bar Xolda, en segundo lugar co seu “Carneiro ao Xolda” e no terceiro posto a Casa Varela co “Tajine de Cordeiro”.

 

 

O xurado desta edición estivo compuestro entre outros membros de Galicia Gastro  Luís Domenech, da Boa Pitanza, o fotógrafo e blogger Xoan Arco dá Vella, de Ou Paraiso Existe ven ao Morrazo, Faustino Batallán, blogger de @GastroyPolitica e Mark Auchincloss de My Destination Galicia , Elena Porta, representante de @BarrodeTapas, ruta de tapas do limítrofe concello de Barro, (https://www.facebook.com/barrodetapas), María José Basanta, blogger de LaurelyCanela, José Turvegal de Turismo Verde de Galicia, Emilia Santiago de Cousas de Milia, Alberto Traversa da revista gastronómica especializada A Alacena Vermella e Paco Xastre, chef e asesor gastronómico en Madrid e Adrián Fernández Albor, concelleiro de Cultura do Concello de Moraña que actuou como Presidente do Xurado.

 

 

O Concello de Moraña, dado o éxito que alcanzou dita celebración gastronómica, grazas á implicación dos hostaleiros, veciños e visitantes, estudará potenciar esta ruta de tapas como elemento dinamizador da hostalería local e o turismo, e realizar máis accións similares e/ou complementarias durante outras épocas do ano, grazas á gran difusión que alcanzou nas redes sociais.

Deja un comentario