+034 986 09 02 04 Venres 15 de Novembro de 2019

Os bombeiros de Ponteareas atenden máis de trinta incidencias en 72 horas


Vanesa Fernández agradeceu o esforzo realizado polo Servizo de Emerxencias Municipal “de cara a protexer os bens da veciñanza así como a súa integridade física, arriscando, en máis dunha ocasión, a súa propia vida”
Os bombeiros de Ponteareas atenderon máis de trinta incidencias en 72 horas durante o pasado temporal, no que o vento, máis que a choiva, provocou danos en vivendas e infraestruturas municipais. O rápido traballo dos Servizos de Emerxencia permitiu que a rede viaria municipal estivera operativa en case que toda a súa totalidade, a pesar das numerosas caídas de árbores.
Por primeira vez e ante os avisos de temporal, explica a concelleira de Tráfico e Seguridade Cidadá, Vanesa Fernández, desenvolvéronse reunións de seguridade nos días anteriores, coa presenza de Bombeiros e Policía Local, de cara “a analizar os posibles riscos e tratar de anticiparnos ás situacións de emerxencia que se puideran dar”. Entre as medidas adoptadas, “acordouse reforzar, só no caso de que fora estritamente necesario, o servizo de bombeiros que se presta todo o ano con dous traballadores por quenda ─algo que xa acontecía na época en que Juan Carlos González Carrera era concelleiro, xa que nunca houbo máis de dous traballadores por quenda─ con outros dous localizables á espera de activación se fora preciso”.
Aproveitou a concelleira de Tráfico e Seguridade Cidadá para desmentir as afirmacións realizadas polo portavoz de ACIP, Juan Carlos González Carrera, sobre a titularidade do servizo de bombeiros e o seu persoal. Vanesa Fernández lémbralle ao portavoz de ACIP que “esta concelleira nin ten intención de despedir a ninguén nin expresou nunca a necesidade de que o parque fora privado”. E máis, engade Fernández, “insistía daquela e sigo insistindo agora, da necesidade de que o servizo de bombeiros provincial fora un servizo público e xestionado por unha entidade capaz de ofrecer unha resposta homoxénea e unánime ante calquera emerxencia”.
Por outra banda, matiza Vanesa Fernández, que é totalmente falso que sexa o 112 quen decida a prioridade das emerxencias “algo que na actualidade non sucede”. De feito engade a responsable de Seguridade Cidadá do Concello de Ponteareas, “a realidade e que estamos actuando como un subparque, xa que os bombeiros ponteareáns, non só atenden as necesidades do noso municipio, senón doutros sete concellos como son Arbo, A Cañiza, Crecente, Mondariz, Mondariz Balneario, As Neves y Salvaterra de Miño”.
As formulacións do portavoz de ACIP ─di Fernández─ “son tan desatinadas como se pensarmos que, no caso das ambulancias, por darse unha urxencia noutro lugar, Ponteareas quedaría sen servizo en caso de producirse outra”.
A importancia que o Goberno local dalle ao Servizo de Emerxencias Municipal, remata Vanesa Fernández, “queda ben demostrada polo feito de que no ano 2016 contratáronse ata cinco traballadores para o servizo e en xaneiro deste ano, temos solicitado a contratación de catro bombeiros máis”.

Deja un comentario