+034 986 09 02 04 Sábado 18 de Xaneiro de 2020

SOUTOMAIOR FINALIZA O SEU PROGRAMA DE EDUCACIÓN AFECTIVO-SEXUAL NOS CENTROS ESCOLARES


A iniciativa achego máis de 60 horas de actividades pedagóxicas e de concienciación sobre igualdade ao temario dos alumnos
O Concello de Soutomaior finalizou esta mañá o seu programa de educación afectivo-sexual nos centros escolares do municipio. Unha iniciativa titulada “*Ímolo Ghozar” coa que a Concellería de Igualdade quere fomentar unha correcta educación sexual nos centros de ensino. O proxecto estaba dirixido a todos os alumnos desde 4º de primaria a 1º de bacharelato e durante un mes achegou máis de 60 horas de actividades dirixidas a fomentar a igualdade entre os mozos.
O principal obxectivo era o inculcar aos novos valores de respecto, igualdade e diversidade dentro das súas relacións afectivas e sexuais. Para iso, os mozos realizaron diversas actividades nas que practicaron con roles de xénero, detección de condutas de abuso e agresión sexual… Ademais, abordaron conceptos como a sexualidade ao longo do ciclo vital dunha persoa, a igualdade e a equidade, os diversos mitos e crenzas sobre o sexo…
O alcalde de Soutomaior, Agustín Reguera, destacou a necesidade desta clase de iniciativas formativas para os mozos que “nos axudan a abordar desde a educación a solución para un dos grandes problemas da nosa sociedade, o machismo”.
En total, o programa realizou 60 horas de actividades nos tres centros que participaron nel, o IES Soutomaior, o CEIP Padín Truiteiro e a CPR Santiago Apóstolo. Todas as sesións estaban guiadas por psicólogos especializados apoiados polos titores dos alumnos para facilitar o contacto cos mozos e potenciar a experiencia.
Por último, e para potenciar ao máximo os resultados da experiencia, durante as próximas semanas realizarase a guía “*Ímolo ghozar”, na que se recollerán todas as reflexións, experiencias e achegas dos alumnos para apoiar e mellorar o desenvolvemento de posteriores edicións do programa. Unha vez realizada, a guía poñerase ao dispor da comunidade educativa para a súa utilización nas actividades habituais dos centros.

Deja un comentario